søndag 30. mars 2008

Her skal det feires ;0)

Var bedt i 50 års dag på lørdag til en sammbygding, og kvelden i forveien ble jeg spurt om jeg kunne lage ett kort - det måtte være litt stort og lilla! - og dette ble resultatet...
hadde ikke så mye lilla papir i huset, er liksom ikke min farge det - så her måtte jeg ta stempelputene mine flittig i bruk på forskjellige måter... Må jo vise pynten...
Vi var mange som var med på presangen så det måtte jo være god plass og skrive på, derfor ble teksten formet ovalt rund kortet - har laget dette i word
Ikke så lett og se det ordentlig, har stemplet og distresset rundt kanten med lilla farger selvfølgelig og brukt sunnydale som fornt - synes den er litt søt jeg
Også må jo baksiden pyntes
Jubilanten ble faktisk ganske så fornøyd med kortet, presangen trenger hun litt tid på å fordøye...he he he........hun fikk weekend til Praha!

Ha en super uke alle sammen ;0)

Ingen kommentarer: