lørdag 21. februar 2009

Litt sprikende...

Denna uka har bestått av litt sprikende aktiviteter, formen er litt svingene for tiden så da må aktivitetene tilpasses der etter. Er så fasinert av småspurvene som er utsikten min når jeg sitter med pc'n, de er jo bare SÅ utrolig flotte...
Det merkes til og med her oppe hos oss at våren ikke er langt vekke. Da jeg var ute for å henge opp meisebollene i trærne, så jeg gåseungene (eller puselabban som vi kalle dæm) så vidt var begynt å spire - enno det er snø og kaldt ♥
Her er da altså utsikten min...
Som sagt har uken bestått av forskjellige aktiviteter, når mandag og tirsdag var unna gjort lekte jeg litt Kjøkkenheks på onsdag. Da gjelder det og ordne med barnevakt, for lut og små barn hører ikke sammen. Så når HAnna var trygt plassert hos "Diddi" var det bare å sette i gang med såpekokinga - det er ganske så gøy å timene bare fyker avgårde.
Her er noe av resultatet, ser de ikke deilige ut - her er det "Mormors hemmelighet" og "Madam Mimm" som er ferdige til herding. De må enno stå 5-6 uker og herdes før bruk.
"Mormors Hemmelighet" en av mine desiderte favoritter♥


Og en LO har det blitt, vet ikke helt hva jeg synes om denne selv men - de to på bilde er jeg jo VELDIG så fornøyd med da ☺



No har jeg ikke kunnet strikke noe på laaaaaaange tider, har en nakke og noen skuldre som ikke liker den slags aktiviteter, men fant ut her om dagen at det å hekle er jo ikke helt samme påkjenningen. Så da er det blitt noen luer og ett par leggvarmere, ganske så fornøyd med meg selv☺
Måtte jo ha noe pynt på disse luene og da ble det en liten blomst.

Takker for fine kommentarer på bloggen min, det er så kjekt når noen stikker innom og legger igjen ett lite spor ☺
Ha en super flott lørdagskveld alle sammen.

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Nyyyydelige bilder og så kreativ du er. Herlig LO's av go'klumpene dine og det hekleriet ditt var skikkelig søtt!!

Nyt fastelavnssøndagen og fortsatt god helg til deg & dine! ;)