torsdag 30. desember 2010

Siste innspurt av 2010...

I går var jeg med prinsessen og prinsen til en "lokal fotograf", greit at noen andre enn mamma står bak kamera av og til. Gitte er grådig flink og koster nesten ingenting, ett godt valg synes no jeg. Med en 5 åring som vet best selv, og en liten en som ikke har ett sekund ro i kroppen, kan det være en utfordring for en hver ;0)
Og bilder ble det, fikk dette av prinsessen tilsendt i går kveld, gleder meg grådig til de andre er ferdig redigerte.

Har til og med fått scrappet litt før jul, men i julestresset ble det glemt å ta bilder av alle untatt en eske. 6 sjokoladehjerte esker, 2 toblerone og en eventyrsjokolade eske ble kledd om og pyntet før jul, og her er den som ble fotografert....neste år skal jeg begynne litt tidligere, så kanskje kameraet kommer fram før de er sendt av gårde ;0)



En super lille nyttårskveld på dere alle, her i huset trengs det en liten hvit tornado...men tenker den får være til litt i det nye året jeg, i kveld skal jeg bare kose meg ;0)

1 kommentar:

Rosa sa...

Nydelegt!! Både bilde av av prinsessa, og sjokoladeboksen du har laga!

Godt nytt år til deg og dine, og takk for det gamle!