lørdag 20. august 2011

Cupcakes

Cupcakes er veldig i vinden for tiden, og siden prinsessen i huset nettopp har fylt 6 år blir det jo en del feiringer utover. Og da har mor benyttet anledningen til og prøve seg på slike cupcakes, en light verson iallefall. De første jeg laget synes jeg ble flottere og se til en disse, men her har prinsessa valgt farger på kremen selv sist hadde jeg bare til rosa. Så her er cupcakes til bursdagsfeiring nr 2.

Har jo blogget litt og søkt litt rundt omkring på nettet for det finnes jo så mye som inspirerer. Da kom jeg over denne bloggen her "Good Cupcakes Good", flott blogg, mye inspirasjon og en flott gibort presang. Så sjekk den ut da folkens

1 kommentar:

GoodCupcakesGood sa...

Hurra! Du vant i lotteriet mitt! Takk for at du delte bloggen min. Både her og på facebook. Send meg en mail med adressen din til good.cupcakegood@gmail, så skal jeg sende deg fargepulveret i posten så snart som mulig!

Ha en super dag videre!