onsdag 12. mars 2008

Bursdagskort til et av tantebarna

Da fant jeg endelig orken til å lage kort til Hilde, har vært helt pudding etter jeg kom fra Stord - det må være høyde forskjellen kan ikke forstå noe annet ;0) fra sjøluft og oppi fjellet igjen det merkes det. Det snør foresten her oppe igjen i dag - SÅ deprimerende, no når jeg trodde det skulle bli litt vår her hos oss også...
Måtte ha en liten pause fra vinboken til gemalen :0) Så da ble det bursdags kort til den største jenta av mine tantebarn hun ble 13 år i går.
Zoomet litt på pynten jeg...
Har brukt en av pregeplatene til cuttelbugen + litt glitter og stæsj.
Måtte jo ha med litt om opprinnelsen til navnet hennes og hva Hilde står for...
Bilde av Hilde og Hanna, konvolutt til å ha penger i - det er jo det de ønsker seg no til dags.
Gikk tom for en eller annen farge i printeren min når jeg skulle skrive dette ut, men synes det vart tøfft sånn jeg - klarer garantert ikke dette en gang til ;0)

Kjente folk med navnet Hilde og statestikk...
Baksiden.
Hele kortet/albumet.



Ingen kommentarer: