torsdag 5. juni 2008

Huff da som tiden flyr

Plutselig var vi komt til juni, tiden bare renner ifra meg. Her går det i hundrede og ti for tiden. I går hadde min kjære 39 års dag og vi hadde 15 års bryllupsdag, men fikk vi tid til å feire - dårlig med det, skal ta det igjen på lørdag tenker jeg. Kaskje jeg får ferdig korte jeg holder på å lage til han til dess. Men noe har jeg da fått tid til fordi om det har vært travelt her i heimen.


Grunnoppskriften på disse fant jeg og på stamping`academy, laget disse til noen venninner puttet oppi en såpe og en håndkrem som de kunne kose seg med.





Her en bag til min svigerinne Guro, hun sto eksamen med glans og fortjener en oppmuntring. Bagen ble fyllt med noen godsaker fra Kjøkkenheksa og noe sjokolade, alt til nytelse og selvforpleining.




Her er ett kort til en av våre fadder barn, hun ble 2 år i mai.

Vet ikke hva som har skjedd her men bildene ville ikke komme liggende?????


I helgen er det Daledager, grådi kjekt masse folk og fint vær.
Ha en trivelig kveld alle sammen.

Ingen kommentarer: