søndag 24. februar 2008

Kvelden for meg selv...

Da har tantebarna reist hjem med sine respektive foreldre, og gullet mitt ligger å sover søtt i sengen sin og min mannen er ute og brøyter for så å sløver forran TV`n, så da er det fred å få for meg også... SÅ jeg har laget min aller første STJERNEBOK i kveld, er ganske så fornøyd med resultatet - det eneste jeg mangler er små bokstaver til å skrive det jeg vil på fronten av boken....
side4 side5
side6
side7
boken i sin helhet ;0)
side 1
side 2
side3


2 kommentarer:

Elisabeth sa...

wow så flott den ble Janne:) og så mye fint du har laget siden sist jeg var her. Du er bare kjempe flink;)
ha en fin uke
klem fra elisabeth

Anita Hagen sa...

Fy flate, denne ble utrolig lekker. Fantastisk kombinasjon av farger....heeeelt etter min smak *knis*.

Kommer garantert tilbake hit Janne. Skal legge til bloggen din i liksamlingen min etter hvert også.

Ha en god dag!

Klem Anita