fredag 22. februar 2008

Mitt vinterferie tidsfordriv...

Som jeg sa er ikke akkurat været på vår side denne vinterferien, og siden jeg har fri fra jobb og barn og tantebarna har sysselsatt seg selv - så må jo også jeg fylle tiden med noe fornuftig... og dette ble resultatet... Fant en oppskrift i et gammelt "Et trykk" som jeg bare måtte prøve....
Ikke det enkleste kortet å finne konvolutt til men...;0)

Slik ser kortet ut før en har knytt opp sløyfen...


Når en knytter opp folder klompen seg til en flott blomst, dette er hastverkarbeid så jeg har bare stemplet med "Carp diem" stempel på alle bladene - planen var å embosse men hadde ikke tid og gidd til å lete i rotet mitt akkurat da...

Alle kantene er distresset og på den innerste har jeg smurt på litt glitterlim - rosa sådan...


Her er innsiden av kortet...

Lite nærbilde av taggen inni kortet, og retro blomster...

1 kommentar:

Line A sa...

WOW! Så utrolig nydelig kort!