mandag 2. november 2009

Mandag igjen

Da var det mandag igjen, helgene bare fyker av gårde og er over før en rekker å snu seg.
Denne helgen har vært ganske så rolig her på fjellet, og jeg føler jeg har fått gjort en hel masse. Ikke scrappeting men husarbeid - det må vist til inn i mellom det også ;0)
Søndagen hadde vi kafe og bingo i ungdomshuset her i bygda, og kjekt var det om en ikke vant noen ting - hadde spenningen i allefall.
I gårkveld snødde det sidelengs, og i dag våknet vi til et helt flatt drivhus (skulle ha tatt bilde av det men...), på vei til jobb møtte jeg en STOR trampoline som var på veien - tror det har vært litt veldig mye vær her i natt.

På jobb har vi hver fredag loddtrekning på vin, vistnok ikke helt lovlig men VELDIG populært. Og da har vi hatt loddbok og penger i et helt ordinert syltetøyglass, noe som ikke akkurat er pent. Så etter noen års irritasjon over dette glasset, og STORE planer om å få laget noe annet fant jeg endelig en liten time, fant en peanøttboks med lokk og noen doruller - og vips så har vi en helt ny boks til loddpenger, loddbok og penn. Ser jeg skulle tatt meg tid til å dekke til innsiden av dorullene og...men pytt sann :0)



Den ble tatt i bruk allerede fredag, syntes jeg måtte levere den ferdige boksen med ilbud;0)
Takker så masse for at dere som gjør det legger igjen et ord eller to, grådi kjekt at dere gjør det - da blir jeg SÅ veldig glad. Ha en super mandag.

2 kommentarer:

Pia sa...

super lækkert projekt, fine detaljer

Rosa sa...

er ikkje vinlotteri lov altså? hm... jaja, dei har det på huset der eg jobbar òg, men eg er der sjeldan på fredagar. Uansett: Flott prosjekt! og prosjekt har du visst hatt mange av sidan eg var her sist. Eg skjønar ikkje korleis du får det til alt sammen, og er djupt imponert over både kreativitet og fingernemheit.

God veke!