fredag 19. februar 2010

dårlig blogger....

Det blir fryktelig dårlig med bloggingen for tiden, det er ikke det at jeg ikke har lyst - men tiden strekker bare ikke til, eller for å si det på en annen måte - jeg har ikke funnet ut hvordan jeg skal få tid til blogging, scrapping, ol etter at den nydelige lille prinsen vår er komt. Tenker å komme med et innlegg av og til men det blir bare med tanken. Siden jeg ikke har det helt store å komme med blir det dårlig med bildene og.....
Men må bare få fortelle at prinsessa har da i dag fått seg sitt helt eget kjæledyr, hun har altså fått seg to gullfisker, de første her i huset. Jenta var så stolt og spendt at hun holdt på å sprikke. Men når vi kom hjem og mor skulle bare skylde bollen fiskene skulle svømme i, glapp den ut av mine armer og gikk i tusen knas...sorgens kapittel. Og da var gode råd dyre, de stakkars fiskene kunne jo ikke bo i posen - så no svømmer to små gullfisker i en av mors store blomstervaser inntil videre :0)
Tror prinsessa ble fornøyd til slutt, nyklippt og med lilla stirper i håret har hun blitt den stolte eier av to stk gullfisk i mammas vase...

Dette var alt for denne gangen, har planer om å få scrappet noe i løpet av de nærmeste dagene - får se om tid og lyst stemmer over ens.
Ha en forrykende flott helg alle sammen og takk for at dere stikker innom :0)

1 kommentar:

Rosa sa...

Hei Janne, og gratulera så mykje med den vesle prinsen!! Nydeleg liten gut, som sjølvsagt gjer sitt til at mor ikkje skal få gjort så mykje av sånne tulleting som blogging og scrapping eller husarbeid ;)

Nyt tida!

klem