mandag 1. mars 2010

Liten oppdattering...

En liten oppdattering fra denne kanten, litle prinsen har no blitt 2 hele mnd, vokser og trives ser det ut til. Når han ikke er sulten eller trøtt smiler og prater han som om han aldri skulle gjort noe annet.
Siden det ikke blir så mye scrapping for tiden, har jeg funnet frem til gammle kunster. Var ivrig med strikkepinnene før i tiden men måtte gi meg en lang periode pga dårlig nakke og skuldre. Men no er jeg i full sving igjen, det går ikke så fort men rekker på å bli ferdig før litle prinsen har vokst ut av strikkeprosjektene. Her en deilig ulldress i babyull fra Dale. En oppskrift av litt eldre årgang tror jeg, og med små endringer så jeg fikk den sånn jeg ville......





Ble grådig fornøyd med det ferdige resultatet, håper på å få brukt den leeeeenge enno.

Ingen kommentarer: