fredag 14. mai 2010

Full fart hele mai...

Er ikke så ille som det høres ut for, men det har vært og er noe hver helg i hele mai. Pinsehelgen skal vi feire vetle prinsen vår, gler meg til kjekt besøk....
I den forbindelse har jeg endelig fått ferdige bordkortene, tok litt tid når lillemann bruker flere dager på et lite glass ;0) Men her er de altså, bare 24 stk med telys i.



Mor i huset har våget seg på fotokurs omsider, er ute nesten daglig og plrøver å feiler med kamera mitt - ett D70s som jeg fikk av pappan min for nesten 4 år siden. På tide og prøve ut noen andre funksjoner enn auto da etter hvert kanskje....
Har til og med klart og bruke fotoredigerings program, noe jeg egentlig synes er ganske skummelt...


En flott helg til alle sammen... om noen har gode forslag til hva en kan ha på et koldtbord tas det imot med takk (helst i god tid før neste helg)...

Ingen kommentarer: