tirsdag 4. mai 2010

Kom mai du skjønne.....

Dårlig med oppdatteringer her for tiden, det er ikke det at jeg ikke gjør noen ting - klarer liksom bare ikke og få det ut på bloggen. Så her kommer noen konfirmasjonskort jeg har laget, noen på bestilling og et for oss selv.





Vesle prinsen skal snart ha navnedags/dåps markering så her jobbes det med bordkort og div for tiden, kanskje jeg klarer å komme med en liten oppdattering når det er i boks....den som venter får se :)
Ha ei riktig flott uke alle sammen, og takk for at dere stikker innom.

1 kommentar:

Rosa sa...

Flotte, flotte kort!

Eg har ein nevø som er konfirmant neste veke, og hadde ein stor plan for korleis eg skulle lage kort til han. Den planen gjekk opp i diverse kassar saman med alle scrappesakene.... Kjempekult, det dress-kortet!