mandag 25. april 2011

Ei fantastisk flott påske er over...

Påsken i år startet her hjemme på Dale, huset i dalen var endelig tømt og vasket og klar for første visning. Så da var det bare og nyyyyte frien. Palmelørdag fikk vi kjekt besøk fra Stord (broren min sin familie).Så søndagen brukte vi ute på tur i sånn derre vær og lekte oss med kamera og stativ.
Synes de spøkelsebildene ble drit kule, kan sikkert øve mere på akkurat dette men gøy var det.

Siden min prinsesse var opptatt med å gå skirenn akkurat da, ble det stordaprinsessa som var fotomodell....en jobb hun klarer utmerket godt.

Besøket dro hjem igjen søndagskvleden, men allerede mandagen var jeg og mine tre søte små (prinsessa, prinsen og Amie så klart) på vei til Stord. Der hadde vi nesten tre superflotte dager med masse sol og kjekt selskap.
Tirsdagen var vi i "trollskogen", fikk lekt meg masse med kamera der ;)

Strandtur onsdag - deilig, skulle tro det var sommer allerede. Prinsen lurer fælt på hva onkelen gjør på, kan jo hende han trenger litt hjelp?


Fredagen endte vi opp på voss med gode venner i fortsatt nydelig vær.


Lørdag på min obligatoriske skitur i påsken, ender som regel opp på hamlagrø da ;) Nydelig flott sol og kjekt selskap.


Søndag var vi så heldige og bli bedt på middag i bergsdalen hos gode venner, deilig pinnekjøtt med tilbehør....nam! Bilde er tatt på vei hjem i sjutiden på kvelden.

Og i dag avsluttet vi påsken i ishalen på vestkanten.

En superflott og innholdsrik påske har det vært, krysser fingre og tær for at bare solen skal holde seg hær hos oss en stund til.

Ingen kommentarer: