søndag 11. oktober 2009

En rolig helg.

Da kom det endelig ei helg hvor vi ikke hadde noen som helst planer, ekller det var meningen broren min med familie skulle komme på besøk, siden de ikke kom forrige helg, men bilen deres er fortsatt ikke helt frisk så...

Det har vært deilig og ikke gjøre noe som helst, eller det vil si litt rydding av vaskerom, 10 nykokte såpebaser og en LO har det blitt i løpet av helga så jeg har jo "jobbet" litt da.
Lenge siden sist jeg har scrappet noe nå, det hoper seg liksom opp med bilder som bare ligger der. Men ett bilde fant da veien til scrappebordet i løpet av helgen ;0)og slik ble LO'en. Litt zooming må til
Litt mere zooming
enda mere
og en siste
Det å koke såpe er alltid like fasinerende, her lager jeg en grøt av noe som egentlig ikke er så bra og så blir det de deiligste såper med de flotteste mønster i. Like spennende hver gang en kutter i såpen for første gang, synes mønsteret blir så flott. Fargene i såpene jeg lager kommer av helt naturlige ingredienser, derfor så spennende.
Her er det såpe med brennenesle og den under er med kaffe og valmuefrø.

Det var det fra meg i dag, takk for at du besøker bloggen min. Ha en forrykende søndag alle mann. Her er det middagstid no, så skal vi på kaffebesøk til noen venner så jeg får vel hive meg rundt.

1 kommentar:

Pia sa...

så lækkert layout med smuk dekorering og skønne farver