onsdag 21. oktober 2009

Scrapping the music sang #21

Pleier ikke scrappe på sånne utfordringer jeg, men det er jo en veldig grei måte og komme i gang på da. Denne gangen skulle det scrappes til "Dum og Deilig" med Knutsen og Ludvigsen, Hanna synes de er så KULE altså.
LO'en min ble kanskje litt rotete men, her er mitt bidrag... "det er min tur i dag til å ta mikrofonen...."


Hanna i sitt ess, blir det ikke noe musikalsk av denne jenta så vet ikke jeg... Ha en god dag alle som titter innom, hadde vært kjekt om dere la igjen et lite ord.

4 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Hvis det ikke blir en liten rocker av denne jenta så vet ikke jeg! Herlig, herlige bilder:)
LO'er er kanskje litt rotete, men det passer jo så godt til bildene og tittelen:)

Monica sa...

Så flott! Kule bilder!

Wenche sa...

Så herlige bilder, så klart disse var bare helt super til utfordringen vår. Er ikke det morsomt??
Likte den skikkelige rosa stilen

Nina sa...

Fargerik og morsom LO. Herlige bilder.