søndag 4. oktober 2009

Et must for en 40års jubilant

På en av mine blogg runder var jeg så heldig og komme over et førstehjelpsskrin til bruden som skulle gis på utdrikkningslaget. Husker ikke akkurat hvor jeg fant denne ideen men. Synes dette var en super påkommet idee som jeg bare måtte brukes. Siden vi da alt hadde planlagt og feire dagen til gemalen, så kom anledningen fortere enn jeg hadde tenkt.
Ikke lett og lage et sånnt skrin i all hemmelighet når mannen henger over deg til stadighet. Men fredags kveld var det ferdig, med dresskort på lokket og fossefall kort som innhpldsfortegnelse.





Under alt stæsje ligger det en pysjamas som da på disse kalde høstkvelder kan bli et must for en mann i sin beste alder.

Dette var alt for meg i dag, takk for at du titter innom ;0)

Ingen kommentarer: