onsdag 26. januar 2011

Da er det bestemt ;)

Endelig har jeg klart og komme til en avgjørelse...
Har en stund no gått og veid for og i mot, vært SÅ sikker for og bli SÅ usikker. Men SÅ plutselig helt ut av det blå kom jeg til at det er dette jeg virkelig vil, dette er tingen for meg, om jeg er heldig og kommer inn.
Har lenge lurt på om det er verdt og fortsette som sykepleier, når det egenlig ikke gagner min helse. Og etter 23 år som pleier i helsevesenet har jeg vel egentlig gjort min del av den jobben eller?!
Så etter en liten tlf samtale med noen fra NKF, en liten diskusjon med gemalen og min fysioterapeut så var det bestemt.....jeg sender inn en søknad om skoleplass ved NKF til høsten, og da nærmere bestemt på FOTO.
Å du så spennende... blir vel den gamleste studenten de har der om jeg kommer inn vel og merke. Så nu er det bare og skrive motivasjonssøknad og jobbe med opptaksprøven....usjhhhh litt skummelt da.
Så er det bare og vente...SPENNENDE ;)



Ha en flott onsdags kveld ;)

1 kommentar:

Rosa sa...

`ååååååååååååååååååååååååååååååå, so spennande!!!!

eg går og tenkjer kvar einaste dag på at eg skal ta eit grafisk design-studie, men inntil vidare er det berre på tankestadiet. Samtidig ser eg at dersom eg IKKJE gjer noko med det, så kjem eg til å ende opp som ei bitter gamal kjerring, og DET vil eg jo ikkje ;)

Ynskjer deg masse lukke til, og gler meg til å sjå meir av arbeidet ditt! :)