fredag 28. januar 2011

Sol, sol kom igjen...

I går fikk jeg en liten smakebit av sol på dale, riktignok måtte jeg laaaaangt inn i dalseidalen men like fult SOL. Noe vi ikke har for mye av for tiden, gleder meg virkelig til våren kommer. Slutt på is og glatte veier, trodde at jeg skulle få en litt mindre snørik vinter no da vi hadde flyttet, men har vist valgt feil år og flytte på. Selv om solen tittet fram var det nok av is og snø alle veier...


Etter jobb kom gemalen hjem med spysjuka, ikke akkurat DET jeg helst ville ha i huset men. Han ble liggende hele går, mens jeg rakk en tur på step og ut med hunden før jeg på natten ble angrepet av den samme bya :( Så i dag har prinsessa stort sett holdt denne posisjonen, noe hun synes var helt på sin plass...ikke hver dag hun får se på tegnefilmer hele dagen. Håper på en mye bedre dag i morgen for oss alle fire.

Ha en forrykende frisk og flott helg:)

1 kommentar:

Rosa sa...

Herleg med litt sol! naboane har begynt å få den, og kanskje bankar den på husveggen her òg medan me er på arbeid om dagane? Ein skal ikkje langt mot Bergen for å få skikkeleg vårfornemmelse, men her hjå oss føles vår, sol og snøsmelting ganske fjernt endå.

Og ang studie: Eg har sett på Kreativ fagskule meir enn ein gong, og kanskje er det der eg endar, men eg er nok ikkje klar til å gjere det endå. Eg har det veldig bra der eg er, og veit at eg har ei framtid i det eg held på meg. Spørsmålet er berre kor mykje eg i framtida kan kombinere desse tinga ;)

masse god betring i heimen!