tirsdag 4. januar 2011

Gleder meg....

til mine søte små finner ut at det å sove om natten, det er godt det;0) Skulle tro at de om kvelden var så trøtte og slitene av en hel dag hvor en går på høygir, men neida...de batteriene mine barn er utstyrte med må være hurtigoppladbare med veldig lang virketid ;) Men når det er sagt så kunne jeg aldri tenke meg et liv uten barna mine, og når minstemann er våken innimellom om natten så vet jeg jo at han har det bra. Nydelige flotte barn er de uansett da


Har igjen lekt meg litt med mitt Nikon D90, denne gangen med en ekstern blits og 50mm standby objekt (er nesten litt forelsket i det objektet, det er så fiiiint). Fikk av mannen noen nydelig flotte roser i mellomjulen som bare måtte foreviges, dyp røde langstilkede fullt utsprunget....NYDELIGE ---{--@
Har lekt meg litt med redigering i ettertid, falmet litt i fargen og lagt på en antikk maske samt at bildet har fått en litt dus ramme som bildene over.

En flott dag til alle som titter innom ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempenydelige unger du har!:) Det er morsomt med billedredigering. Skulle ønske jeg kunne litt mere jeg også, men jeg har fått tips om at for å få bildene av kattene mine bra, er det lurt å beskjære bildet for å få vekk ting som tar fokus vekk fra kattene.

Ønsker deg en kjemepfin dag, Janne!:)

Klem fra Toril