mandag 21. mars 2011

Ballonger...

Alle som kjenner meg vet jeg mildt sagt hater ballonger, de er uforutsette og smeller for et godt ord, noe hverken jeg eller Amie er noe tilhenger av. Dessuten er de jo livsfarlige, alle og en hver må jo forstå det...barn kan få de i halsen nemelig!
Og selvfølgelig er det noe ALLE barn "elsker" så er det ballonger:(
Så her om dagen trosset jeg min frykt for ballonger og blåste opp i alt 35 stk, ikke store ballonger men små søte med bare et lite munnfull med luft i. For da skjønner dere, sier de ikke PAAAAANNNGGGG når de smeller, men bare ett lite phufff:)
Alt så jeg kunne få utforsket mine kreative sider:) Som jeg har skrevet om før skal jeg søke på skole til høsten, og der har de da en opptaksprøve jeg må bestå for i heletatt bli vurdert. Den består i og ta 4 forskjellige bilder men det kommer jeg tilbake til siden. Men da etter at mor hadde lekt seg ferdig med ballongene fikk vetle prinsen lov og utfolde seg.


Han har helt klart ikke samme forholdet til ballonger som sin mor:) senere på dagen bet han hull på samtlige 35 ballonger, tror ikke Amie syntes noe særlig om det nei (men var mor glad det bare sa phufff istede for PANG???)....YESSSS!

Men her er da ett bilde av maaaangen som ble tatt denne dagen.

Tror jeg etter hvert har fått alle fire bildene i boks, så no er det bare motivasjonssøknad og faglige utfordringer som står igjen. Kanskje jeg heller burde jobbe med det enn og oppdattere bloggen :)
(alle tre bildene her har fått seg en ramme og en falmet maske)
Plutselig tilbake, ha en super dag!

1 kommentar:

Emerald Raptor sa...

Jeg er helt enig med deg! Hater å bli skremt av ballonger som smeller. Og når man har små barn er man jo redd for alt som kan settes i halsen. Men det blir likevel til at vi også har ballonger, siden barna elsker de. Godt tips å ikke blåse de helt fulle i hvert fall! Kjempefine bilder du har tatt også. :)