torsdag 5. mai 2011

Leter, leter og leter...

Vi i bygdas Fotoklubb har vært så dristige og meldt oss på Daledagene, vi skal ha fotoutstilling! Blir helt sikkert kjekt det men.....så var det og finne bilder som er gode nok til å stilles ut da. Har om dagen et lite dypdykk i gamle bilder, gamle og gamle fru blomm...roter rundt i bilder fra det siste året for å lete etter blinkskudd som kan stilles ut. Har sikkert flere tusen av mine søte små, men kan vel ikke stille de ut på utstilling heller.
Fant noen bilder jeg er veldig glad i da:
Her av prinsessa i mors spede begynnelse ut på andre veier enn med "auto" på kamera. Synes det er litt søtt jeg.

Min lille søte prins, mor skulle ta bilder til takkekort etter barnedåpen, dette bilde er redigert i PSE i etterkant. Er ikke så stø på det enno, men det kommer skal du se.

Min vakkre lille prinsesse igjen

Amie min nydelig flotte og utrolig snille store jente. Prinsessa påstår bastant at Amie er storesøsteren hennes, og sier ofte det at "mamma du har tre barn du, jeg, lillebror og Amie", hun er søt da.


Og ett til av prinsen, detter er overeksponert og sikkert helt feil fototeknisk, men jeg liker det så godt. Drukner nesten i prinsens nydelige øyne.

Nei huff dette var en liten avsporing gitt, tilbake til letingen...
En god dag til dere.

Ingen kommentarer: