tirsdag 3. mai 2011

Yesssss!...

Må bare legge med et bilde av prinsessehuset, nesten ferdig nå gitt. Prinsessa ytret ønske om rosa hus men...hun var heldig vis ikke SÅ alt for vanskelig og snu.

I dag kom denne konvolutten i postkassen, mye tidligere enn jeg hadde forventet - huffa meg så spennende...

Det var bare og åpne, hadde ikke tid til å gå inn en gang. Og der inne i konvolutten lå dette...

Yesss! mor skal begynne på fotoskole til høsten...spennene!
Barnehageplassen er også i boks, ikke helt der vi ønsket men det overlever vi.
Detta bli gøy vet du ;)

3 kommentarer:

Emerald Raptor sa...

Dukkestua ser kjempefin ut! Likner litt på den vi skaffet oss: http://emeraldraptor.com/2011/04/en-noe-uvanlig-innredning-i-dukkestua/

Gratulerer med studieplass! Høres veldig spennende ut!

Rosa sa...

Åhhhhhh, kva er mål på den dokkestova? Og pris? Eg ynskjer meg så inderleg ei slik til mine eigne prinsesser!!

gratulera så mykje med studieplassen!! tippar det vert både kjekt og utfordrande :)

Unknown sa...

Gratulerer med plass :D Hvor kom du inn? Og så herlig dukkestue! Tenker det er en fornøyd liten frøken ;)

Jeg kom inn jeg også (stavanger), men mangler barnehageplassen :p