fredag 27. mai 2011

Vakkert...

Pèonen er en av de vakkreste blomstene jeg vet, har mange andre favoritter men den ligger ganske så høyt oppe på listen. Se så vakker.....





Har snakket høyt om at jeg til høsten skal på skole igjen, men etter en tenkepause, innspill fra personer som kjenner meg godt og vil meg barre vell, og litt sunn fornuft har jeg kommet til at min livssituasjon og helse neppe vil klare to beintøffe år på fotoskole. Etter to fullførte år på skole skal en ut og "sloss" om lærlingeplass, og hvem konkurerer jeg med da....jo framadstormende ungdommer i begynnelsen av 20 årene som er villig til og ofre alt. Jeg er ikke villig til å sette mine barn og resten av familien på vent i min. 4 år for at mor skal dyrke sin lidenskap. Har jo heller ingen garanti for at helsen holder, mye som tyder for at den ikke det vil med mye stress og jag i lengre perioder (noe min kropp tåler lite av). Litt lei meg for at det ikke blir noe av, men er veldig sikker på at det riktige valget er tatt. Har planer om å komme meg dit jeg vil på en litt annen måte. Blir kanskje studie ved HIB ett semester, istede om jeg kommer inn der da til og begynne med, og mye kursing utover dette. Så bare vent, jeg kommer dit men bare i ett litt roligere tempo. En vakker dag når jeg mitt mål jeg og.

1 kommentar:

Rosa sa...

Ja, peonar er verkeleg nydelege! Eg ahr ein bukett av dei ståande rett framfor meg no, og dei ikkje berre ser flotte ut - dei luktar godt òg! Eg trur eg skal prøve å plante ein peon i det lange bedet mitt framfor huset, faktisk :)
Leit å høyre at du har måtta trekke deg frå studiet du hadde så lyst på. Samtidig er det jo greit å finne ut slikt før ein står midt oppi det.

Håpar du finn løysinga som passar for deg!