mandag 28. september 2009

Altså...

Jaggu ble det kake på meg også, en dag for sent og jeg måtte lage den selv ;0) Altså her snør det akkurat no - er ikke det litt veldig tidlig kanskje??? I går da vi kjørte tvillingene hjem stakk vi innom plantasjen, og jaggu hadde de ikke fått fram nisser og julekuler der også - vi er vel ikke komt lengre enn til 28 september vel?
det er nesten så jeg begynner å lure litt...

Holder på med en liten hemmelig bursdagsgave til broren, min som ble 40 i sommer en gang - sliter med "TTT" her i huset også - bedre sent enn aldrig er det vist noe som heter ;0)
En liten smakebit av framsiden
Kan ikke vise mere enno, men til helgen håper jeg at det er ferdig x fingre og tær på det.
Takk for at du titter innom, og ha en koselig mandagskveld.

1 kommentar:

Rosa sa...

grattis med overstått, då! :)

Og jau, ein smule tidleg med snø. Men er jo fint med litt variasjon frå det endelause regnet òg ;)