søndag 6. september 2009

Fra kaos til kontroll...

Er det rart en angler inspirasjon, det har ikke sett SÅ ille ut hele tiden da men dette var scrappekrorken min før helgen ;0) KAOTISK - litt på grunn av at vi rydder i skap og skuffer ellers i huset, da blir alt som skal i scrappekroken bare lempet på bordet Ikke noe særlig vakkert syn nei...
Så ta-da...... etter noen timers rydding har jeg gjenvunnet kontrollen over scrappetingene mine (tror jeg)

Har til og med fått til å laget noe, så disse vognene på bloggen hos Carina på en av mine mange bloggrunder i den siste uken. Synes de var SÅ søte og måtte bare se om jeg kunne få til noe lignende. Så her er mitt prøveprosjekt barnevogn, en del skjønnhetsfeil men de blir forbedret ved neste vogn får vi tro.


Takk for at du stikker innom en tur, ha en fin søndag videre.

2 kommentarer:

Pia sa...

hvor er den søde den barnevogn

Inger Marie sa...

Så søt den vogna ble da
Ha en fin kveld
God klem