torsdag 17. september 2009

Prinsessen feirer 4 års dag

Da var den siste 4 års feiringen er gjort for denne gang, Hanna har feiret dagen sin for fjerde gang i dag :0) Denne gangen for nye venner i ny barnehage, 8 jenter og 2 gutter var bedt inn. Når en ber inn til prinsessebursdag må en jo ha prinsesseslottkake, prinsesse duk, fat kopper osv;0)
Kaken med små prinsesse seigmenn som danser rundt. Hadde forventet meg to kaotiske timer med skrik og latter osv, men snillere, stillere jenter har jeg ikke møtt. Nesten ikke lyd, de to guttene var vel de som laget mest lyd tror jeg. Følte vel seg litt i undertall og måtte kompensere...;0)
Prinsessemuffins må vi jo også ha.

Da var det over for denne gangen, prinsessa sjøl var veldig fornøyd med både besøk, kaker og presanger. Da var det et år til neste prinsessebursdag, om to uker skal gemalen feire sin 40 års dag. Litt annet klientel, flere timer og sikkert mere volum den dagen får en tro ;0)

Nu skal mor slappe av forran tv'n, kanskje finne meg et glass rødvin til og med ;0)

Ha en fortsatt fin torsdagskveld alle sammen.

1 kommentar:

Rosa sa...

er heilt imponert over den kaka! Slik skal det vere for ei ekte prinsesse (men mine må nok sjå langt etter slike mesterverk - iallefall frå mitt kjøkken ;) )

God helg i vente til deg og dine!