onsdag 2. september 2009

På'n igjen - tror jeg???

Stor innhøsting ;0)
Hanna plantet 5 poteter i en kasse i sommer en gang og var veldig spent på hva som kom ut av det. Og i dag kunne vi ikke vente lengre, rise på potetplantene var blitt både gult og svart så det var vel like godt og avdekke det som befant seg under jorden. Hadde vel ikke de STORE forventningene...men se her... Kanskje ikke de største potetene - noen store og mange små - frøkna selv var veldig fornøyd med innhøstingen i alle fall ;0)

Så var det og finne igjen inspirasjonen til litt kortlaging da, broren min fylte 40 år den 31 Juli, og hadde verken fått gave eller kort. Planen var å lage noe litt større enn ett kort, men det får komme siden. Har da hatt meg noen blogg runder hos fantastiske bloggere får å hente litt inspirasjon, hva skal en så lage til en 40 åring med nyfunnen motorsykkeldilla???
I bloggen til Maya fant jeg en flott tutorial til dette kortet (det er så mangen som er så utrolig snill og deler med oss andre - fantastisk flott gjort), det kunne jo passe til broremann :0)
Synes korte ble flott jeg...
Kortet i sin helhet.

Inni kortet, vest med lommeur - no hadde ikke jeg sånn flott klokke som Maya hadde, så det måtte improviseres...

Slips med pynt.

Inni kortet en liten hilsen til en som som nevnt tildligere har motorsykkeldilla...til storesøsters store fortvilelse. 40 er stanset ut med QK, motorsykkelstempel fra kort og godt, som font er det brukt fiolex girls.

Baksiden av kortet, flott stempel fra stempelglede og personlig stempel...
Da får jeg rydde videre, ha en deilig regnfylt torsdag alle sammen. Kjekt dere stikker innom og jeg blir veldig glad om dere skriver noen ord.


3 kommentarer:

Rosa sa...

Du verda for eit flott kort!!

Eg er heilt imponert over kreativitet og utførelse :)

Orlaug sa...

Kjempeflott kort!
Fin potetavling òg.....

Pia sa...

kæmpe lækkert kort med mange fine detaljer