tirsdag 20. januar 2009

Litt stolt av meg selv i dag...

I dag er jeg faktisk litt stolt av meg selv, etter jobb i dag dro jeg rett bort til svømmebassenget (ja tenk for atte det har vi her i vår lille kommune) for å svømme litt. Det er VELDIG leeeeenge siden sist så hadde ikke noe planer om å bevise noe for noen. Men tenk at jeg klarte hele 1000 METER - ikke værst det altså, helt uten pause. Hmmm kanskje det er i dag jeg skal begynne med mitt nye sunnere liv du ;0)får tro at det IKKE var en engangsforeteelse, gnisten har en tendens til å forsvinne ganske så fort dessverre :0( MEN akkurat no er jeg ved friskt mot og har STORE planer om at dette er noe som skal gjentas.

I går fikk jeg mine første AWARD'S - å da ble jeg SÅ glad, tusen takk ROSA og ELI KRISTIN setter kjempe STOR pris på de;0) MEN jeg får komme tilbake til de en annen dag, akkurat no er jeg helt pudding - har skrudd på hylla til scrappesakene mine i hele kveld så den er nesten ferdig montert med bord og det hele. Det som gjenstår no er å kvitte seg med de møblene som står i veien og å sette på plass scrappesakene igjen.

Ha en super kveld med FRUSTRERTE FRUER alle sammen - det skal i allefall jeg ;0)

Ingen kommentarer: