søndag 11. januar 2009

En elendig blogger, men med håp om forbedring...


Godt Nytt År til dere alle...

Da var julen vel overstått og det nye året komt, med løfter om nye muligheter på alle plan. Har siden tidlig i desember tenkt på at NO må jeg oppdattere bloggen min, men neida har bare ikke funnet det lille overskudde som skulle til - men i dag så, og en litten fornying må til vi går jo mot lysere tider.
Det er veldig kjekt med jula og det som følger med, men jaggu er det godt når den er over å hverdagen kan begynne igjen. Her i huset tror jeg ALLE var vel fornøyd med gavedrysset fra nissen i år, over all forventning - Hanna fikk seg GRØNN traktor med tilhenger det at den skulle være grønn var veldi viktig (det er det onkel Ragnvald har), mor fikk den ringen hun har mast om i flere år og far fikk carvingski og sko, og dselfølgeli masse anna flott.

Det har ikke blitt noe scrapping eller kortlaging på meg siden før jul, siden jeg okuperer kroken hvor spisebordet står blei alle scrappesakene ryddet bort før jul - og de er dessverre enno ikke komt på plass. Men har store planer om det, må bare få kjøpt meg en STOR hylle først.

Ellers så har værte vært av det upålitelige her i det siste, fra 16 minus grader til flere pluss med øsepøsende regnvær og holkeføre. På tross av holken måtte vi ut en tur i går, solen tittet jo frem . Noen helger har vi besøk av to jenter på 4 år, og de var på besøk i helgen så med tre overivrige viltre jenter i huset er det godt og få luftet seg litt - Så vi dro ut for å ake vi...

Amie var selfølgelig med, her på post - må jo se til at alt går fint for seg når en er på aketur
Hanna feilberegna litt og havna i skogen istede

Det var ikke store bakken jeg valgte men fart fikk de alikevell på skaren, Amie hadde full hyre med å springe opp og ned - det va så bustehalen sto;0)

Her er vi på vei ned fra huset, til vanlig pleier vi å ake ned veien men der var det klinkis så det torde ikke mor nei;0)

En liten NYTT ÅRS hilsen fra min bedårende lille Hanna på den nye traktoren sin!
Kommer sterkere tilbake håper jeg, ha en god søndag alle sammen.




Ingen kommentarer: