onsdag 28. januar 2009

Omsider en ny LO fra meg

Da har jeg greid å fått ferdig en LO etter gammelt, det er ikke det at jeg ikke vil - men når jeg setter meg ned for å begynne så blir jeg SÅ makalaust trøtt. Får tro energien er på vei tilbake får scrappelysten finnes der inne ett sted. Gemalen okkuperte tv'n med håndball i går så da måtte jo jeg finne på noe annet, å da ble det scrappet litt - dette er resultatert...
(det hender noen ganger, ikke så rent skjelden egentlig at bildene legger seg inn her helt i mot hva jeg hadde tenkt - det får gå for denne gangen, dere må vri på hodet litt bare).
Bildene er tatt en lørdagskveld før jul, Hanna er veldig opptatt av lebestift/lipsyl for tiden og hun ELSKER sjokolade - så hvorfor ikke bruke sjokoladen til lebestift, er bare ikke så lett å vite hvor lebestiften egentlig skal være ;0) Litt zooooooming...





En trivelig onsdagskveld til dere.



Ingen kommentarer: