onsdag 28. januar 2009

Utfordring!

Jeg har fått en utfordring fra Stempelguri og den går ut på å:

Gå til foto/mapper.
Ta ut den 6. mappen og deretter det
6. bildet i denne mappen.
Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.
Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.
Der fant jeg dette bilde, det er fra høsten 2007. Hanna var ute å prøvde den nye dukkevognen sin med kina dukken fra amerika, hun fikk begge deler til 2 års dagen sin i august det året, derfor ballongene. Ser så vidt halen og ett bakbein av ei veldig kortklippt Amie der til høyre, pga at "mor" ikke klarte å holde pelsen flokefri måtte vi klippe (hun gikk under navnet Anton den høsten hun stakkar, så mere ut som en Anton enn en Amie ;0))

Og de jeg utfordrer da er ( det der å linke lage linker til andre kan jeg bare ikke dessverre, MEN om det er noen som vil forbarme seg over meg og lære meg det blir jeg VELDIG gla):

Rosa, Inger Marie, Mellem, Nina I, Elisabeth, Marte

(da har æ fått hjelp gitt, TUSEN TAKK Marte:0)

2 kommentarer:

Marte sa...

Tusen takk for at du tenkte på meg :)

Denne utfordringen har jeg allerede vært med på, og ved en feiltagelse klarte jeg å slette hele innlegget dagen etter... Haha, du kan tro det var litt irriterende ;)

Jeg kan jo lære deg å linke til andre personer,da.. Når du lager innlegget ditt, kan du markere navnet mitt f.eks. Så trykker du på ikonet som er ved siden av tekstfarge valget. Det ser ut som en jordklode med et "kjede" oppå.. Holder du musen over heter den "kobling". Der kan du skrive inn nettadressen - og vips så har du linket ;)

Klem fra meg

mellem sa...

Artig utfordring. Skal se om jeg ikke får sett på den i kveld.

Alle blog candy'ene finner jeg rundt om kring når jeg er inne å ser på andre sine sider.